در حال بارگزاری ...

رویه ارسال سفارش

رویه ارسال سفارش

روش‌ حمل و نقل سفارش های مشتریان عزیز به صورت زیر است:

پست پیشتاز/ سفارشی: مزیت پست پیشتاز یا سفارشی هزینه پایین تر و در دسترس بودن برای تمامی نقاط ایران حتی روستاهای کوچک می باشد.

زمانبندی ارسال سفارشات :

در پایان هر روز کاری ، کلیه محصولات فاکتور شده در آن روز بسته بندی و در ابتدای روز کاری بعد تحویل شرکت پست داده میشود . شرکت پست مطابق قوانین و محدودیت های خود بین 24 تا 72 ساعت پس از این زمان ، کالاهای تحویل گرفته شده را به مقصد سفارش خواهد رساند.
به منظور اطلاع از وضعیت بسته ی پستی خود ، با مراجعه به وب سایت اداره پست و انتخاب گزینه رهگیری مرسولات می توانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع گردید. برای انجام این پیگیری می توانید به آدرس post.ir مراجعه نموده و با وارد کردن کد مرسوله در کادر اصلی از این خدمت استفاده نمایید.

قوانین و مقررات :

به منظور ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس ارسال کلیه ی محصولات خریداری شده از سایت از طریق پست پیشتاز شرکت پست و یا روش های سریع تر و با کیفیت تر از آن و پس از بررسی نوع محصول و مقصد ارسال برای شما خریدار محترم ارسال می گردد.

به دلیل فرآیند دست ساز در تولید هر محصول، ممکن است محصول سفارشی شما از نظر نقش و نگار، نقاشی های انجام شده و حتی سایز، تطابق صد در صد با محصول ارائه شده در سایت نداشته باشد

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!