در حال بارگزاری ...

تولیدکنندگان چوبینه های توفیق

چوبینه های توفیق

در یکی از کوچه های فرعیِ اصلی ترین خیابان شهر قاین، مدرسه ای در بین  ساختمان های مسکونی واقع شده است که کمتر کسی در این شهر اسم و رسم این مدرسه را شنیده است. مدرسه ای کوچک با حدود 40 دانش آموز پسر که نامش را «دبیرستان توفیق» گذاشته اند.
دانش آموزان توفیق، جزو بچه های استثنایی هستند و در رشته درودگری مهارت های لازم را تاحدی که توانشان اجازه می دهد فرا می گیرند.
کارگاه درودگری مدرسه در یکی از اتاق های کوچکِ­ساختمان نه چندان بزرگ مدرسه قرار داشت و همزمان آموزش و پرورش ملک مسکونی مجاور مدرسه را برای توسعه خریداری کرد و بنیاد سپهر به عنوان یک سازمان مردم نهاد، کارگاه آموزشی و تولیدی هنرستان توفیق را با کمک یکی از حامیان (خانواده مرحوم سعید نوحی) در این ملک مجاور احداث نمود.

چوب

دانش آموزان توفیق از ابتدای سال تحصیلی 1402-1403، کارگاه بزرگ و مرتبی دارند و مدیر و معلمی همراه، که سعی می کنند آموزش کاربردی تری به بچه ها بدهند. پس از تجهیز کارگاه آموزشی، فضای یادگیری در بین دانش آموزان به صورت جدی تر شکل گرفت و قرار شد دانش آموزان با راهنمایی بنیاد سپهر محصولات ساده چوبی را در کنار آموزش تولید کنند و درآمد حاصل از فروش محصولات در بین دانش آموزان تقسیم شود. شاید این اتفاق خود یک انگیزه برای یادگیری بهتر و فعالیت بیشتر شود.

بچه های مدرسه توفیق به کمک معلم شان محصولات چوبی ساده ای مثل قاب عکس، آینه، سه پایه، نردبان و کرسی را تولید می کنند.
شما می توانید محصولات تولیدی این دانش آموزان را خریداری کنید تا شما هم به فرایند توان افزایی این فرزندان به ظاهر کم توان کمک کنید، ما می خواهیم آنها در فرایند تولید جدی و کاربردی محصولات توانایی هایشان را درک کنند و انگیزه بگیرند، پس شما هم همراه شوید.

برا خرید این محصولات زیبا و حمایت از کار و تلاش این فرزندان میتونید از سایت خرید کنید ،

یا با شماره های  05632523760 – 09153626034 تماس بگیرید . 

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!